Wakacji nadszedł czas

września 04, 2017

Wrzesień miesiąc kiedy większość z nas zakończyła wakacje, sezon urlopowy przeszedł w niepamięć, część z Was już planuje urlop na kolejny rok, a my powoli pakujemy walizki na nasze wyczekane wakacje.


I tak w piątek, piąteczek, piątuniu lecimy na gorącą grecką wyspę. Na Zakynthos. Relacja z wyjazdu po powrocie, ale z pewnością będzie cudownie, bo jak w takich okolicznościach może być inaczej.




Pozdrawiam Szczypta o Mnie  

Może Cię zainteresować również

10 komentarze

  1. O Jezuuu, jak ja Wam obrzydliwie zazdroszczę- aż mi głupio ;) Bawcie się dobrze! I koniecznie pokaż zdjęcia po powrocie byśmy choć tak mogli się nacieszyć tymi cudnymi widokami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęciami Was zasypie obiecuję szczególnie, że mam nową lustrzankę :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę *.* Piękne miejsce. Wakacje na pewno się udadzą

    OdpowiedzUsuń
  3. Takim to dobrze, szczęściarze. :)
    Udanych wakacji i szczęśliwego powrotu. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak pięknie! Wprawdzie z Włoch do Grecji nie jest daleko, ale jakoś jest mi nie po drodze :).

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Flickr Images